A Butlersről

még azt akartam mondani, hogy hosszú idő óta az első bolt, ahol fél óra nézelődés után sem éreztem, hogy megőrülök a zenétől. Ha náluk hagynék 10 ezer forintot, jutalomból választhatnék egy CD-t, amin ezek a boltban játszott számok vannak. Hát, lehet, hogy megérné.

(Ne aggódj, Tomi, teljesen elméleti az elgondolás :) )

Megjegyzések

  1. Eléggé le vagyok maradva a világ folyását illetően, erről a címről is azt hittem, hogy a Beatles egyik névváltozata. (Mint ahogy nálunk is sokáig következetesen "bitliszek"-nek hívták őket.) :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nézd meg ezt az üzletet, hátha neked is tetszik! A Beatlest egyébként én meg máig Bitlisznek hívom, ha magyarul beszélek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai