Vegyes

Kaptam fizetésemelést :)

Annyira fázom, hogy már egészen kéknek látom a lábujjamat. A lakásban meg 22 fok van.

A hobbit történetének lassan a végére érek, remélhetőleg még ma este. Utána Agatha Christie Halloweenje jön holnaptól, majd A Gyűrűk Ura. Gondoltam rá, hogy olvashatnám azt is angolul, de végül mégsem. Kicsit fáraszt a hobbit eredetiben, ami mondjuk fura, mert elég kevés olyan szó van, amit nem ismerek, és megtippelni sem tudok. Ráadásul Göncz Árpád fordításában olvastam már a Ragtime felét, és az nagyon-nagyon jó volt, és hát A Gyűrűk Urát is ő fordította, kivéve a verseket. Szóval hajlok arra, hogy magyarul olvassam a trilógiát. Összesen 1250 oldal kb., elleszek vele egy darabig. Még azt nem tudom, honnan szerzem be. Otthonról elhoztam a költözéskor a nekünk meglévő két kötetet, de az első az évek során (1981-es kiadás) pl. kiszakadt a borítójából, néhol elszakadtak a lapok is, szóval eléggé nehezen hurcolászható, pedig én utazás közben szeretném olvasni. Néztem a neten, legolcsóbban 3600 Ft-ért lehetne megvenni a három kötetet. Végül is nem olyan drága három könyvért. Vagy kölcsönkérhetném. Még nem tudom, hogyan lesz, jövő hétig van idő kitalálni úgyis.

A Charlie Brown Halloween-kiadása nem nyerte meg a közönség tetszését, így a további közönségeknél mással kísérletezem holnaptól. Találtam egy Addams Family Halloween-részt, 30 perc, úgyhogy most annak futunk neki. Ha az sem... Hááát... Akkor a további csoportok, akik egyébként kezdők, valami 8 perces Disney-rajzfilmet fognak kapni, kész.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai