Takarítás

Ez a mai olyan volt, mintha nem akarna véget érni. Nem kezdtem időben, csak 3-kor, aztán 4-kor tartottam egy óra beszélgetős szünetet, majd 5-től mostanáig folyamatosan csináltam, és most 3/4 10 van. Először 9-kor hittem azt, hogy na, készen vagyok, aztán előbukkant még egy teendő. Aztán 9:20-kor is azt hittem, hogy na, most már tényleg, és akkor kiderült, hogy a fürdőszobában még nem pakoltam le és nem mostam ki a kádat. Ezzel készen lettem 3/4 10-re, és most, hogy így mondom, még nem teregettem ki. Borzasztó.

Viszont átpakoltam a könyvespolcot, így most már csak pár könyv van a többi tetején, mondjuk öt darab, mert nyitottam egy új magyar és egy új angol nyelvű polcot is. Az angolosra még fér könyv :) Ja, el ne felejtsek eldicsekedni: megvan a teljes Szabó Magda gyűjteményem. Végül csak nem bírtam ki, hazahoztam a Für Elise-t is, mert milyen már, hogy csak egy regény nincs meg tőle. Át is tekintettem a készletet, így kiderült, hogy még van nyolc könyv meg egy verseskötet, amit nem olvastam tőle. A regények a következők: A szemlélők, Megmaradt Szobotkának, Mózes egy-huszonkettő, Freskó, Bárány Boldizsár, Tündér Lala, Sziget-kék, Für Elise, a verseskötet pedig a Szüret.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai