Projekt

Nagyon tetszik nekem a 365 napos projekt, de egyrészt nem tudok szép képeket csinálni, mert nem vagyok elég fantáziadús hozzá, másrészt nem vagyok biztos benne, hogy tudnék egy teljes éven át minden nap fényképezni. Szóval ez nem lesz, inkább csak nézegetem azokét, akik kitartóak.

Kitaláltam viszont egy saját projektet 2011-re, ami se nem megterhelő, se nem bonyolult, sőt kifejezetten egyszerű, és még hatalmas kreativitást sem igényel részemről. Ide szánom a blogra, kap majd címkét, hogy könnyen kereshető legyen, hátha rákap valaki, és január 1-jén fog indulni, ha nem leszek nagyon részeg. Mivel még sosem voltam részeg kicsit sem, még szilveszterkor sem, ezért jó eséllyel tényleg el tudom majd indítani a projektet az év első napján :) A feledékenységet mint rizikófaktort is kiiktattam: beírtam a telefonom emlékeztetőjébe, mit és mikor kell csinálni. Hú, már várom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai