Köz

Reklámoknál szeretem, ha a reklámnak van köze a reklámozott termékhez.

Kampányoknál szeretem, ha a kampánynak van köze ahhoz, amiért (vagy ami ellen) kampányol.

Annak, hogy I like it on the floor/ on my bed/ stb., semmi köze a mellrákhoz vagy a mellrák elleni küzdelemhez. A fiúk kiborításának sincs köze a mellrákhoz vagy a mellrák elleni küzdelemhez. Ezért nem tetszik ez a kampány, és nem veszek részt benne. Ettől függetlenül a rák úgy általában mondjon le.

Megjegyzések

  1. Szerintem ez csak amolyan figyelemfelkeltő kampány. Mint ahogy a mellrák attól sem fog meghatódni, ha emberek futnak ellene. Szóval nem értem pontosan, mi értelme demonstrálni a mellrák ellen? Ez tényleg nem olyasmi, amit így meg lehetne oldani, vagy amiben meg kéne változtatni az emberek véleményét, mert nem hiszem, hogy bárki is szeretné a mellrákot.

    Az egy hasznos dolog, hogy felhívják a mammográfiai vizsgálat fontosságára a figyelmet, de tudtommal 40 év fölött már az is kötelező. A mellrák elleni küzdelem pedig az orvosi laborokban dől el, szóval akkor már a SOTÉ-n kéne kampányolniuk, hogy minél többen menjenek el rákkutatónak. Egyébként viszont tényleg, mi itt a koncepció?

    VálaszTörlés
  2. Én is ezért mondom, hogy ennek az I like it here and there dolognak semmi értelme. Ráadásul nem is azt jelenti, amire az ember első olvasásra gondolna, mert az "it" másra vonatkozik. Mindegy, értelmetlen, tényleg több értelme van annak, ha a rákszűrésről beszélnek, de még a rózsaszín szalagnak is a kabáton, amiről azért elég sok embernek a rák ill. a rák elleni küzdelem jut eszébe.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai