Érdekes

Ennyit még életemben nem aludtam. Éjfélkor kerültünk ágyba, addigra ért haza Tomi, aztán 8-kor valaki a házban kalapálni kezdett. Ezt a tevékenységet legalább negyed 10-ig folytatta, mi addig megtárgyaltuk az utóbbi napok érdekesebb történéseit, aztán én negyed 10-kor visszafeküdtem, majd felébredtem délben, gondoltam, na, még egy fél órát ráhúzok, és negyed 3-kor másztam ki az ágyból. Ilyen utoljára csecsemőkoromban lehetett. Azért jólesett.

A megmaradt betta, aki egy kék fiú, teljesen hülye. Majdnem belefulladt reggel az akváriumba, mert beállt a vízinövény egyik levele alá, és nem jött rá, hogy kell onnan kijönni. Konkrétan fuldoklott, mikor benyúltam egy tollal, és eltoltam fölüle a levelet. Akkor baromi vidáman elúszott. Ennyire hülye senki nem lehet. Egy hal sem. És mégis.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai