Nagyüzemi sínjavítás

Éjjel hegesztettek, amitől diszkóban éreztük magunkat, és még hangos is volt a gép zúgása, reggel 6-kor pedig átváltottak a sínek kalapálására.

Értem én, hogy ettől nekünk baromi jó lesz, mert nem siklik majd ki a villamos ezen túl sem, de azért mégis nagyon várom már, hogy elérkezzen az átadási határidő, és befejezzék az ügyködést. Olyan jó lenne már egyszer nem felriadni 6-kor, hogy már megint alkotnak valamit.

Megjegyzések

  1. Szintén Nagykörút? Csak mert itt is felbontották a villamossínt, sőt le is zárták szalaggal, és így a felettük áthaladó zebrát is kiiktatták a forgalomból. Csak sajnos aluljárót felejtettek el helyette építeni, így az embernek kerülnie kell minimum egy egész sarkot, hacsak nem tud stikában átvergődni az építési területen.

    VálaszTörlés
  2. Igen, arra is szoktam járni :) Akkor nagyon közel lakunk egymáshoz, úgy tűnik. (Én egyébként a stikában átvergődést szoktam választani.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai