És megint Toy Story...

Kíváncsi voltam, fent van-e már a harmadik rész youtube-on, ezért tegnap keresgélésbe kezdtem. A harmadik részt ugyan nem találtam meg, viszont fent van az első és a második :) Tegnap megnéztem az elsőből fél órát, és miután ma lemondták az esti órámat (indulás előtt 20 perccel, khmm), úgy döntöttem, az így nyert időt Toy Storyzásra fordítom. Meg is néztem az egészet, most lett vége a második résznek. Elég kemény, mennyire elfelejtődtek már ezek a történetek, pedig mindkettőt láttam. Annyira vicces a bolti Buzz Lightyear és a gonosz Zurg beszélgetése:

Buzz: Megölted az apámat!
Zurg: Nem... ÉN vagyok az apád.

Aztán Rex véletlenül a mélybe taszítja Zurgot, mire Buzz: "Apaaaaaa!", de olyan fejjel, hogy szakadtam a röhögéstől.

Tudom, tudom, az ember 23 évesen nem tölti ilyesmivel az idejét, de ez van, nekem ez nagyon tetszik. Ráadásul most megfejtettem jópár 3. részes mondat eredetét (pl. a kis földönkívüliek kedvencéét: "Óóóó, a kampóóóó!"), plusz most már mindegyik játékról tudom, mikor és hogyan került Andy szobájába.

(Ez meg a kedvenc zene az egészből:)



Hát igen, ami jó, az jó. Úgy tűnik, ezt a készítők is tudják.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai