Könyvek

Átvettem még múlt héten Terry Pratchett két könyvét (The Carpet People, Moving Pictures). Csodálatos állapotban vannak, sehol egy folt, szakadás vagy gyűrődés. Most már teljes joggal örülhetek, hogy sikerült darabonként 600 forintért szert tenni rájuk.

A gólyakalifát elkezdtem tegnapelőtt este, aztán tegnap reggel folytattam, és este is akartam még olvasni a kádban, de előbb anyu mondott néhány furcsát, majd Tomival is jól összerúgtuk a port, aztán ettől viszonylag kevés kedvem maradt olvasni. Viszont nem depiztem be, és ezt a szombat-vasárnap-hétfő után eredménynek tekintem. Ma még nem olvastam belőle egy sort sem, de lehet, hogy ezen mindjárt változtatok. Csak az első 32 oldalán vagyok túl, de az alapján nagyon jó könyvnek tűnik. Az a vicces, hogy egyszer anyu, egyszer meg H.Zs. is elmesélte töviről hegyire, és én mégis csak annyira emlékszem, ami amúgy is kiderült már a huszadik oldal táján, pedig emlékszem rá, hogy a végére is kitértek mindketten. (Valami rémlik is, de az leginkább köd.) Annyira jó, így legalább marad izgalmas a történet, teljesen őszintén fogok izgulni, hogy mi lesz a vége :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai