Délutáni alvás

A Médium első adagját nem tudtam megnézni. Kikapcsoltam a tévét, amikor rájöttem, ez melyik rész, aztán kettőkor visszakapcsoltam, mert akkor már egy abszolút vértelen rész következett. A reklám alatt aludtam egyet. Pontosan öt percet. Olyan hatása volt, mint egy fél éjszaka alvásnak. Aztán vége lett a filmnek, és 14:50-től aludtam 15:00-ig. Ettől elálmosodtam. Gondoltam, ha 15:10-kor kelek inkább, még simán odaérek a 16:00-kor kezdődő órámra. 15:04-kor nyitottam ki a szemem a 15:00-s ébredés után, és nagyon meglepett, hogy csak négy percet aludtam: egy komplett történetet végigálmodtam ennyi idő alatt, bár egyetlen részletre sem emlékszem már.

Azt hiszem, be kellene iktatni a délutáni egy-másfél óra alvást. Ártani nem ártana.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai