Rózsa

Tegnap, amikor elindultunk hazafelé anyuéktól, a lépcsőházban az első kanyarban (mert helyes csigalépcsőnk van, bizony) éreztem, hogy a poncsóm felakadt valamire. Hátranyúltam, hogy leakasszam magam, és ezzel a mozdulattal simán bele is markoltam egy tő rózsába. Nem kicsit fájt, és nagyon profin pont a mutatóujjammal nyúltam bele. Tomi, kezében Lizával, visszajött, és megpróbált kiszabadítani. Közben én:
- Ilyenkor kell kívánni, nem? Legyen lány, legyen okos, legyen szép, legyen sok barátja, és legyen Flóra.
Amire Tomi:
- Aha, na, haladjunk már!

(Igazából tudom, hogy akkor kell kívánni, ha a tű szúr meg, de valamiért rémlik egy olyan változat, amiben a rózsánál kellett kívánni.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai