Durva állapot

Azt nem este 6-ra értem el, nem is este 8-ra, amikor még vásároltunk is másfél órát, hanem akkor, amikor loholtam a gépemhez, hogy lássam, mi a válasz a 11:30-kor elküldött levelemre, miszerint nem mennék holnap reggel 7:30-ra a céghez, mert nincs könyvem, nem tudom, hol tartanak, és úgy általában: rohadtul nem tudok semmit az egészről, és így halál felesleges odamennem. Nos, nem írtak vissza. Rohadtul felhúztam magam ezen. Mindig mindenre legkésőbb 2 órán belül jön a válasz, erre meg nem. Nyilván, hiszen ez fontos lett volna. Most holnap reggel szépen odaállítok egy vadidegen csoporthoz, fogalmam nem lesz, mit tanulnak, nem lesz felszerelésem sem (én vagyok a tanár, úgy mellesleg), és általános angollal fogunk elütni teljes 90 percet. Nagyon fognak szeretni. Nekem viszont elegem van, de nagyon. Ezt megcsinálni, hogy nuku válasz... Bmeg.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai