Dianás cukorka

Régen nagyon szerettem a dianás cukorkát. Rendszeresen vettem a boltban, darabját öt forintért árulták. Így nézett ki:

Dianás cukor

Két hete a sarki kisboltban boldogan fedeztem fel, hogy bár a Kistehén tejkaramellát már nem árusítják, van helyette dianás cukorka, mégpedig ilyen dizájnos dobozban:

100_6608

Persze azonnal vettem egyet, mert évek óta nem láttam sehol, ráadásul 140 forintért árulták, és én a szép dobozokba könnyen beleszeretek. A cukorka csomagolása mondjuk már gyanús volt:

100_6609

Aztán megkóstoltam. Nos, ez nem az a dianás cukorka, amit én ismertem gyerekkoromban. Ebben több az alkohol, vagy erősebb, vagy hogy kell ezt mondani. Szóval közel sem olyan finom, mint a régi, nyomába sem ér. Azért persze elfogyott, a dobozt pedig megtartottam :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai