Az időutazó

Mindig tudom követni az eseményeket, még azt is követem, hogy Henry jövőbeli énje a múltban emberekkel beszélget. Az már kicsit nehézkes, hogy Henry hány évesen miről nem tud, amiről Clare meg igen, és amiről Clare azt hiszi, Henry is tudja, mert Henry jövőbeli énjének elmondta. Erre kitaláltam egy tuti jó megoldást: visszalapoztam, megkerestem, hány éves is volt Henry, amikor először találkozott a kis Clare-rel, és innentől kezdve ha annál fiatalabb, nem tud semmit, de mondjuk a többi eseménynél néha el kell gondolkozni, hogy hú, most ő hány éves is, és hány éves volt, amikor ez történt, vagyis tud-e róla.

Eddig stimmt. De amivel nem tudok zöld ágra vergődni, az az a helyzet, amikor a jövőből érkező Henry a saját múltbeli énjével beszélget. Azt a jelenetet máig nem tudtam feldolgozni, amikor a jövőbeli Henry éppen csak egy hónappal későbbről érekzett vissza, tehát két egyidős tini beszélgetett egymással. Nem bírtam követni, melyik a jelenbeli Henry és melyik a jövőbeli.

És még mondja valaki, hogy az olvasás nem komoly agymunka :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai