Voila

Buzgó fordítgatás helyett nekiálltam összeírni, miket olvastam el eddigi életem során. Egy Excel-táblába írogatom be őket, szerzőnként az összes tőle olvasott művet. Ez nem könnyű vállalkozás, mert eddig már majdnem 23 évet éltem, kb. 18 éve tudok olvasni, és olvasok is orrba-szájba, szóval most elsősorban brainstormingolok egy jegyzettömbre (persze a gépen), aztán majd elrendezgetem a dolgokat. Már most legalább 100 könyvnél járok, és csak fél órája kezdtem hozzá. Az még külön móka lesz, amikor megpróbálom összegyűjteni mindazt a felsorolásra érdemes szépirodalmat, amit az egyetemen olvastam kötelezőként - legtöbbjük szerzőjére és címére már nem emlékszem, pedig nagyon-nagyon jók is voltak köztük. De egyelőre ott még nem tartok, egyelőre úgy általában gyűjtögetek, aztán majd odajárulok a polcom elé, megnézem, mik vannak rajta, közülük miket olvastam, és csak utána jön majd az egyetem. Pedig mennyire fordítanom kéne most ehelyett. Az a baj, hogy fáradt vagyok, megfáztam, és most se kedvem, se kitartásom a kötelességekhez, inkább olyasmit csinálok, amit élvezek is. Szóval ezt :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai