Holnap

Jamesszel kávézás van a belvárosban, és én nem fogok tudni elmenni, mert kosztümöt kell vennem, és azt este 6 után tudom elkezdeni, kb. 7-kor, mert addig tanítok. Hogy még rosszabbul érezzem magam, Tomi holnap este 8-tól hajnali 4-ig dolgozik, tehát egyedül töltöm az egész éjszakát, aminek a gondolatától is feláll a hátamon a szőr. Utálok egyedül aludni a lakásban. Megint dugulás van (talán nem írtam, de múlt szerdán már egyszer elmúlt), és ha ez holnap nem múlik el, akkor az lesz, hogy nem merek majd WC-re menni se, mert van olyan hülyeség, amit nem nő ki az ember. Én pl. továbbra is félek a sötétben. Igaz, a lakásban már nem, azt olyan 7 évesen levetettem, de a folyosóra nem merek kimenni továbbra sem egyedül sötétedés után. És akkor Liza sétáltatásáról még nem szóltam. Elcseszett egy napnak ígérkezik a holnap is :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai