Kiegészítés

Biztosan nagyon fura, hogy mennyire fontos nekem, hogy bizonyos emberek megemlékezzenek az engem érintő ünnepekről, úgy mint szülinap, névnap, és hogy szurkoljanak nagyobb eseményeknél. Eredetileg azt gondoltam, hogy ez csak azért lehet, mert nekem a számomra fontos emberek ünnepei nagyon fontosak, izgatottan várom őket, és egy-egy fontosabb eseménynél (pl. szigorlat) tűkön ülök, hogy elmeséljék, mi volt. Most már arra kezdek gyanakodni, hogy van még más ok is. Ez egyrészt otthonról hozott minta nálam (az anyukám pont ilyen), másrészt lehet, hogy függök a pozitív megerősítéstől. Vagy önző vagyok? Nem tartom magam annak. Vagy mégis az vagyok? Majd egyszer megkérdezek egy pszichológust. Na jó, vicceltem, inkább nem :) Amúgy lehet, hogy az ilyen számomra egyre hülyébbnek tűnő dolgaimat, ideértve az ígéretek betartásával kapcsolatos mániáimat is, egyszer majd kinövöm. Remélem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai