Szakdogák

Helyzetjelentés.

 

A németest elolvasta és kijavította nekem Blanka, ha nagy leszek, meghálálom. Bele kell venni a szövegbe a javításokat, aztán meg kell formázni. Aztán mindenki állatira szurkoljon nekem, hogy a konzulensem csak a nyelvi hibákra panaszkodjon kedden, és mondja azt, hogy amúgy köttethetem.

 

Az amerikanisztikásban bevettem a szövegbe Dr. James javításait, kivéve egy-kettőt. Van egy pár, ahol vagy nem értette, mit akartam, és ezért javította át objektíven vizsgálva értelmetlenre, vagy csak addigra már elfáradt/megfájdult a frissen műtött szeme, és esetleg attól lehetnek ezek a furaságok. Ezeket nem vettem bele a szövegbe, viszont vagy két helyen átírtam egyértelműbbre a kifejezést. Amúgy olyan hibákat hagytam benne, hogy egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ezt tényleg én írtam. Pedig de. A legviccesebb az volt, amikor egy nőre írtam, hogy "his cat". Bakker, ilyet utoljára talán hatodikban követtem el... Nem értem magamat. Annak azért örülök, hogy ahhoz képest egészen keveset javított bele. 4-5 oldalanként egy kifejezést ill. elírást. Most még a filmek idézését át kell írnom MLA-re, be kell fejeznem a Works Cited Page-t, és meg kell írnom a konklúziót. A képeket már este beleszerkesztettem Tomi segítségével, és szerintem tök jó, bár azért mondjuk támadható. De ha Dr. James-nek esetleg nem tetszik, már tudom, hogyan rendezem át őket.

 

A tanári szakdogát reményeim szerint holnap elkezdhetem. Egyelőre csak annyira bújok bele, hogy elolvasom a szakirodalmat, amit kiválogattam még tavasszal, és írok hozzá jegyzeteket. Pénteken muszáj lesz statisztikát készíteni, de attól egyelőre félek, mert még nincsenek meg a kérdőívek elemzésének szempontjai. Nagyon számítok Tomi segítségére, mert ő elemzett kérdőíveket a saját szakdogájához, és az sikerült neki. A lényeg annyi, hogy vasárnapig meglegyen a doga. 15-20 oldal. Szerintem élvezni fogom, úgyhogy nem aggódom túlzottan a minimum elérése miatt. Ha vasárnapra meglesz, előttem áll még egy teljes hétfő és kedd, hogy megírjam szerdára a német irodalmi szakszemináriumra a minimum 10 oldalas esszét. Na, ez úgy hiányzik, mint púp a hátamra, és még a feladatot sem értem teljesen. Nem baj, nem izgulok nagyon. Most lényegében az a szempont, hogy meglegyen a szeminárium, a jegy nem fontos. Utolsó félév, tehát fontosabb a szakzárás, plusz a jövő félévben már nem is leszek ösztöndíjra jogosult, úgyhogy pláne nem izgatom magam.

 

Hát így állok most. Ha november 16-án leadom a szakdogákat, nagyon megünneplem valahogy a nagy eseményt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai