Szakdolgozatíró szeminárium

Ma volt először (mármint a németes), és a három delikvens közül egyedül én jelentem meg. Ez szerintem rettentő ciki, dehááát... Jövő hétre kell egy bevezetés meg egy nagyon-nagyon részletes vázlat, nem olyan, amilyet ma vittem. Meg el kell kezdeni a korpusz összeállítását. Fél órát voltam bent, ez idő alatt a témavezetőm nagyjából háromszor aludt el 5-10 másodpercekre úgy, hogy közben folyamatosan beszélgettünk. Ez is elég kellemetlen volt, nem kicsit leizzadtam az élménytől. Gondolom, húzós napja volt, és nem tudta kontrollálni a fáradtságát - sajnos néha velem is előfordul, de így kívülről nézve annyira döbbenetes és ciki volt, hogy nagyon remélem, ennek örömére velem többet nem esik meg.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai