Csalódás

Pár napja-hete álmodtam, hogy Niki előkerül, kapok tőle sms-t.

 

Ma reggel az sms-ére ébredtem. Az elejének még örültem is, mondta, sajnálja, hogy így eltűnt. A folytatás már kevésbé lelkesített, mert úgy éreztem, az eltűnés indokai nem igazán indokok. A legvége meg kicsit olyan volt, mint a pofánverés. Bocsi, hogy fél éve nem adtam életjelet, de óriási szívességet kérek, adj le nekem papírokat, ma van a határidő. Rosszulesett. Nem az, hogy adjak le papírokat. Máskor is volt már ilyen, és én szívesen megteszem, mert szeretek segíteni, pláne a barátaimnak. De azért az, hogy fél évig rám se hederítsen valaki, és fél év után is csak azért, mert segítségre van szüksége... Főleg úgy, hogy én közben fél évig próbáltam valahogy kommunikálni vele. Nem minden nap, még nem is minden héten, de azért elég sokszor írtam emilt, sms-t, egyéb üzenetet. Meg vagyok bántva, ez kihasználás, én meg persze hagyom, és elmentem a papírokkal, mert fontos ügy - neki. De egyáltalán nem érzem fairnek, hogy fél évig egy mukk se, aztán meg egy fél napom rámegy a szervezkedésre-idegeskedésre-rohangálásra. Francba :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai