Hírek

Volt valami elég kevéssé reprezentatív felmérés arról, hogy hogyan tájékozódnak az emberek a világ híreiről. A kertévés híradók győztek. Ha híradót nézek, akkor tv2-t sosem, mert egyszerűen elveszítem a türelmemet attól, hogy se Bárdos András, se Máté Kriszta nem bír elmondani egy értelmes magyar mondatot. Vagy beletörik a nyelve valami kriminálisan nehéz szóba (pl. állítólag, kórház, stb.), vagy a hírszerkesztő komoly nyelvhelyességi hibákkal dolgozik, amiket ők vígan beolvasnak. Az RTL-es híradóról pedig álljon itt egy hosszászóló véleménye, amin azóta is tudok röhögni, mert annyira komikus. Vagy tragikomikus.

"Megölték, meghalt, felrobbant, folyik a VÉÉÉÉR, és páviánbébi született a Szedegi Állatkertben. Na, kb ennyi." Ezt mondja opcsi. Mondjuk ő a tv2-re is érti, de arról nem tudok nyilatkozni, mert az előbb említett okok miatt az elmúlt évben kb. egy adást láttam. Azon egyébként majdnem felsírtam, amikor elmondták az RTL híradójában, hogy xy hollywoodi celebet drogozáson kapták, valamint azt, hogy a brazil egészségügyi miniszter (vagy nem) kitüntette a teljes kórházat meg mindenkit, aki csak Massa közelébe ment a baleset után. Hát ez engem hol érdekel? Ez bulvárhír. A műsor címe meg az, hogy Híradó. Most mondjuk egész sokáig nem láttam híradót egyáltalán, de ma este azért titkon reméltem, hogy Szellő István a mindig komoly arcával bejelenti a híradó keretein belül, hogy megszülettek az ikrei. Nem tette.  

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai