Bulinet

Az egy internetes zárt társ(aság)kereső oldal. Még akkor regisztráltam, amikor bekötötték nálunk a netet. Az nem most volt. Pont akkor jelent meg valamelyik tinimagazin aktuális száma, amiben felsoroltak egy csomó chatoldalt, és leírták, mi az előnyük, mi a hátrányuk. Nagy izgatottan kiválasztottam, amelyik tetszett, és már rá is repültem két oldalra: a Trefort Gyaloglóra és a Bulinetre. Ennyit elöljáróban :) Ami a lényeg, hogy az egyik volt barátom is fent van a Bulineten (a kettő közül :D). Nem nagyon tartom számon, mik történnek vele, mert hát a történetnek négy és fél éve vége, és van egyéb, ami foglalkoztasson. Viszont átlag évente háromszor meg szoktam tekinteni a régi ismerősök adatlapját, hogy feljárnak-e még, van-e valami óriási változás a házuk táján. Egyik ilyen alkalommal, úgy fél éve, azt láttam, hogy ennél a srácnál a következő kiírás díszeleg: Levelezés letiltva. Ezt előtte még sosem láttam nála. Meg is nyitottam a szabályzatot, és kikerestem, mivel lehet ezt kiérdemelni. Mindenféle trágár, rasszista, stb. megnyilvánulással. Tartama 1 hét, 2 hét vagy 1 hónap (asszem, de ez nagyjából mindegy). Megnéztem 1 hét múlva, kiírás továbbra is ott van. Megnéztem 2 hét múlva, még mindig. Megnéztem 1 hónap múlva, még mindig. Megnéztem újabb két hét múlva, még mindig. Nem értettem a dolgot, mert az 1 hónapos levelezéstől való eltiltás utáni lépcsőfok a regisztráció törlése. Valami nem stimmel. Aztán pár hét múlva megnyitottam a saját adatlapomat, aztán az ismerősök listáját, és a következő funkcióra lettem figyelmes: Letiltom! Akkor megvilágosodtam, és úgy ledöbbentem, hogy nem is akartam elhinni, hogy tényleg ez van. Konkrétan letiltott, hogy ne tudjak vele kapcsolatba lépni. 4 év után. Miközben ebben a 4 évben egyszer sem próbáltam megkeresni, kapcsolatba lépni vele. Nagyon nem borított ki a történet, mert hát tökmindegy az egséz. De azért... Ki érti ezt? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai