Brrr....

Borzalmas ez a vihar. Nem bírom a villámlást. Kénytelen voltam lehúzni a redőnyt, valamint kihúzni a laptop töltőjét, nehogy bekrepáljon szegény gép. Legyen már vége ennek az ítéletidőnek, könyörgöm!

 

A paprikás krumpli szerintem egészen tuti lett. Érdekes módon kivételesen nem esik jól benne a kolbász, pedig ilyen még sosem volt. De legalább a kutyának örömet okoztam ezzel, ő ehette meg azt a két karika kolbászt, amit az első után már nem volt kedvem megenni.

 

A Sabrina, the Teenage Witch akkora poén, hogy kár kihagyni. Megnéztem most az első évad 12. részét, és amilyen bugyuta, annyira jól szórakoztam rajta. Király ötlet volt a filmből sorozatot csinálni, komolyan :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai