Pozitív

Nőnapra kaptam krókuszt, minirózsát, reggelire tejbegrízt, valamint estére mozilátogatást (Slumdog Millionaire - naggyon jó film, nagyon megéri megnézni).

 

Voltunk otthon, mert Tomi meg akarta köszönteni anyut. Lizus nagyon örült nekünk :) Végig velünk játszott, míg ott voltunk, és aztán szeretett volna eljönni velünk. De most nem lehetett. Mindenesetre úgy döntöttem, hogy annak örömére, hogy ennyire nagyon örül, ha lát, szerdán hazamegyek hozzá hospitálás után, mert akkor vele tudok lenni két és fél órát. És abban a két és fél órában nem kell semmi mással foglalkozni, lehet csak őt szeretgetni. Egyébként a drágáért vásárolt speciális kutyaeledel kevésbé sok foggal rendelkező idős kutyahölgyek és -urak számára működik. A kutya jókedvű, fut-szalad, valamint befejezte a szőrhullatást, és amúgy is csillog-villog a szőre, meg puha is. Elégedett vagyok. Anyuék is elégedettek, ezért aztán Liza mostantól otthon is ezt a tápot fogyasztja.

 

A tangyak körül az volt a probléma, hogy az egyik lány, aki a megbeszélésen eldöntötte, hogy Katinál végzi a gyakorlatot, de amúgy is a magyarral kezd, közben meggondolta magát. Nem kicsit. Nagyon. Mégis az angollal kezd, mégis inkább Zsuzsánál. És az ő remek ötlete volt, hogy majd én április 20-tól tanítok. Most úgy tűnik, meggyőztem Zsuzsát, hogy ez így igazságtalan lenne, mert én már a megbeszélésen eldöntöttem, hogy nála csinálom a gyakot, és azóta is ehhez tartottam magam, ráadásul az elmúlt héten a tanáraim színe elé járultam, és elmeséltem nekik, hogy sajnos ettől a héttől kezdve négy hétig nem jövök, így vállaltam preziket is, és halál ciki lenne megint felkeresni mindenkit egyesével, hogy bocs, inkább mégis rúgjuk fel a kedvemért a félév rendjért ismét, mert inkább mégis majd a zh-król fogok hiányozni meg a prezikről. Na, azt nem. Ezt most nem hagyom. Amúgy meg a jelenlegi megállapodás szerint jövő hétfőn kezdek a duplaóra második felében, mert az elsőben dolgozatot írnak. Izgulok. Should-ot fogok tanítani. Kapok majd fénymásolatot a könyvből, és akkor meglátom, hogyan képzeli el az English File ezt a témát. Azt próbáltam ma megfigyelni, hogyan magyaráz Zsuzsa, meg azt is bevéstem az emlékeimbe, hogy sokat használja a táblát. Igyekszem majd én is így tenni. Húúúú, de izgalmas ez az egész...

 

Ma már voltam szteppelni. Nagy örömömre kiderült, hogy nem kezdték el a Baby Jig nevezetű táncot, inkább a Baby Reelt gyakorolták még múlt héten. Így aztán ott voltam, amikor belevágtunk a jigbe, és ennek nagyon örülök, mert elsőre elég nehéznek tűnik. Fejben már megvan a nyitólépés, csak még egyensúlyom nincs hozzá. Majd lesz. A Baby Reelhez is lett. Az óra végére úgy megfájdult a többszörösen megrándított jobb bokám és rüsztöm, hogy alig bírtam letipegni a lépcsőn. Itthon szépen rákentem a kutyakajához hasonlóan nem túl olcsó rozmaringos sportkrémet, amit az egyik "csoporttárs" ajánlott, és teljesen elmúlt minden fájdalom a lábamból. Tud valamit ez a cucc. Persze kérdés, hogy mit tud: fájdalmat mulasztani vagy okot megszűntetni, de ez most nem fog kiderülni, úgyhogy egyelőre inkább a fájdalommentességnek örvendek.

 

Találtam egy spanyol nyelvoktató honlapot gyerekeknek. Nem én találtam, csak rákattintottam egy linkre, hogy pontos legyek. Másfél órát szórakoztam a programmal. Nagyon jó. Megnéztem az első hat leckét. Ebből az első hármat simán tudtam követni, pedig csak spanyol szöveg van benne, de az legalább bőven illusztrálva. Aztán a negyedik leckénél eldurvult a helyzet, és már csak kapkodtam a fejem. Igyekeztem lépést tartani, aminek fejgörcs lett az eredménye. Beletört az agyam, na. De még ellátogatok ide máskor is. Szótárral felfegyverkezve, esetleg szótárfüzettel is, és megtanulgatom az itt előforduló szavakat és egyszerű mondatokat. Kezdetnek megteszi.

 

Most pedig megyek aludni, mert holnap korán reggel tanítok, aztán hospitálok. Izgi :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai