Vegyes

Ma megyek haza Lizát pesztrálni, hogy ne legyen egyedül estig, és ne is éhezzen, meg le tudjon menni. Ja, és a gyógyszerét is be tudja szedni. Remélem, fog örülni nekem :) Az a terv, hogy rövidesen beveszem magam a kádba, kb. egy órát olvasom az új Agatha Christie-met (4.50 from Paddington, eddig teljesen izgi), aztán kimászom, megnézem videón a tegnapi Médiumot (mert Tomi nagyon tiltakozott az ellen, hogy megvárjam a fél 12-es kezdést, hát inkább felvettem), aztán dél és 1 között útra kelek. Otthon elszórakoztatjuk egymást a kutyával, aztán valamikor 5 körül elindulok haza. Ez a terv. De ha majd igénye lesz rám, tovább is maradok :) Gondoltam arra is, hogy esetleg elviszem sétálni, de ez meg majd attól függ, hogy áll a térde.

 

Még életemben nem éreztem magam annyira bénának hastáncórán, mint tegnap. Az óra közepén Dina megmutatta, mit kell csinálni, én meg felfogtam, hogy két forgás meg két lépés hullámmal, de valamiért nem akart menni még a forgás sem, azt meg aztán végképp nem tudtam, merre kell lépkedni hullámzás közben. Az óra vége felé Dina odahívott magához, megmutatta, én hogyan lépkedek, aztán azt, hogy hogyan kéne, és az óra végén két teljes kört megcsináltam jól :D De ennyire iszonyú bénának még sosem éreztem magam, tényleg, pedig a többiek is hasonlóan tippelgettek, mint én. Dinát sajnáltam egy kicsit, hogy ezt a bénázást ilyen faarccal kell végignéznie majdnem fél órán keresztül :) Sebaj, legközelebb már ügyesebbek leszünk.

 

Meghalt Updike :( Ez elszomorított egy kicsit, mert ugyan nem sok művét ismerem (egyelőre), de amit ismerek, az nagyon tetszik, mint pl. az Eastwicki boszorkányok, amiről a szakdogámban is írni fogok. Hát, nyugodjon békében :(

 

Meghalt Tasnádi Péter, Pécs polgármestere. Ettől teljesen rosszul lettem, mikor olvastam. Azért, mert tegnap mondták a híradóban, hogy hétfőn bevitték a kórházba, mert nem volt jól hétvégén, ami egy rákos betegnél annyira nem nagy csoda. Erre kedden már meg is hal... Szerintem az rázott meg, hogy mennyire gyorsan elvitte a rák. Cirka 8 hónap alatt... Meg hogy ez milyen lehet a családjának, amely az index cikke alapján elég nagy, mert a feleségével 4 gyerekük van, akik között bőven lehet kiskorú is (a szülők házasságkötésének évéből kiindulva...) :( Szegények :(

 

Az elmúlt napokban akármit keresek a neten, mindig rákgyógyító hókuszpókuszokba botlom. Sőt. Még az angolórámon is hallok ilyet. Szeretném, ha ez nem így lenne. Értem én, hogy aki most rákos, annak legyen minél több lehetősége a gyógyulásra, csak ilyenkor mindig Ibolya néni jut eszembe, akin egyik próbálkozás sem segített végül, és idegesít, hogy ezek, amiket most hallok, akkor még vagy nem voltak, vagy nem találtam meg őket, mikor a netet túrtam utánuk. Ha meg nem utánuk túrom a netet, akkor miért kerülnek elő? :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai