49


Vasárnap ünnepeltük anyu 49. születésnapját és 50. névnapját, bár e két esemény napja ma, 13-án volt. Apu főzött "szokásos ünnepi menüt" (húsleves és ananászos csirkemell, évek óta nem lehet letaszítani a trónról, én is mindig ezt kérem :P), Tomi sütött almás pitét (amiben egy darabig segítettem, de mikor a tésztagyúrásnál kiderült, hogy ez a tészta bizony kényesebb, mint Borsószem királykisasszony, Tomira testáltam a feladatot, és inkább almát reszelgettem a töltelékhez - és lyukakat ütöttem a kezembe :D), én meg csináltam tiramisut. Zoli nem jött el, mert beteg, Tomi meg nem jött el, mert dolgozott. Anyu sok-sok szépet kapott, meg is állapította, hogy valószínűleg nagyon jó volt egész évben :) Volt ott Mucha-könyv, mécsestartó, Fotósuli, Világ meséi dvd-k, Tilda-könyvek…. És egy képeslap :) "Szeptemberben érkezem". Ez pedig azt jelenti, hogy kétszeres nagynéni leszek. De jóóó :) Már alig várom, hogy kiderüljön, Bence egy kisfiú vagy egy kislány nagy és erős bátyja lesz. Jól sikerült kis ünneplés volt ez, már persze attól eltekintve, hogy anyu megbetegedett, és tegnap óta teljesen rosszul is van, nem tud dolgozni sem. Reméljük, hamar megjobbul.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai