Ilyen volt a 2022-es karácsonyunk

Csak néhány fotó formájában.


Mákos bejgli - az élesztő felfuttatásán és a tepsire helyezésen kívül mindent Flóra csinált, nekem konkrétan nem lett tésztás a kezem. Csak diktáltam, miből mennyi kell. Isteni finom lett.


Nappali - a függönyt még karácsony előtti utolsó pillanatban pirosra cseréltem (ugyanilyen az is, csak a színükben különböznek)

Nem tudnám már megmondani, hogy ez a pogácsa vagy a mézeskalács, mert őszintén szólva nem látom, van-e sajt a tetején, de mindkettőt Flóra csinálta egyedül

Itthon

Gyerekszoba

Ez is

Nappali (és a nyár óta vágyott lovagi vár)



Flóra készítette és díszítette, én csak a bevonatot tettem rá

Otthon

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai