Lockdown

No, most jutottam el arra a pontra, hogy nem érdekel az egész, és elmehet a kormány oda, ahová gondolom. Oké, én azért oltattam be magam, hogy ne haljak meg, ha a terhesség alatt elkapom ezt a nyomorult vírust, de én is azt hallgatom hosszú hónapok óta, hogy "geht brav impfen", kb. mindenki oltassa be magát ügyesen, és akkor nem lesz többet általános lockdown. Még egy-két hete is ez volt a szöveg. És akkor bejelentik, hogy hétfőtől lockdown mindenkinek, az oltottaknak is? Ezek teljesen hülyék vajon? Különösen azt a részt nem értem, hogy ott vannak a statisztikai adataik, amikből kiderül, hogy az intenzíven 10% alatti az oltottak aránya, a sima covid-osztályon meg valahol 10 és 20% közötti. Akkor most az oltottakat minek vegzálják? Tényleg most tartok ott, hogy nem érdekel, fejük tetejére is állhatnak, de hogy én karácsonykor Pestre megyek, az 1000%. Mert persze, megint úgy indul, hogy csak 10 nap, nagyon maximum 20, de hát már tavaly is így futottunk neki, aztán január közepéig tartott kb. Ja, és külön gratulálok, amiért megint az adventet sikerül szétcseszni, amikor hetek óta vannak durva számok. Délelőtt elmentem, beszereztem karácsony témában, amit csak tudtam, de akkor is csesszék meg.

Fúúúú, rég voltam így kiakadva.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai