Flóra szeret énekelni és táncolni, és tánc közben sokszor dobálja a haját. Ezt én eléggé furcsállom, nem tudom, hogyan jött ez neki, csak tippelem, hogy valakivel láthatott valami klipet. Ma megkérdeztem tőle, hol látta ezt a mozdulatot.

- Hát a suliban.
- De te nem is jársz suliba.
- De amikor nagy voltam és suliba jártam. Ez már régen volt.

Úgy érzem, ma sem kerültem közelebb a megoldáshoz.

Megjegyzések

  1. Viszonylag sok gyerek van, aki olyanokat mesél, amiről fogalma sem lehetne, és úgy, mintha már megtörtént volna. Rejtély az élet, fantasztikus, hogy Flóra ilyen. Persze semmi biztos nincs arról sem, hogy nem csak "álmodozza"a dolgot, de akárhogy van is, egyszerűen lenyűgöző. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég gyakran említ dolgokat, amik akkor történtek, amikor nagy volt :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai