Olyat láttam ma, hogy ihaj

Plakát. Felsorolva rajta egy csomó bűn: LMBTQ, gender (jelentsen ez bármit is a kreatív plakátalkotó szerint), liberalizmus, feminizmus, még néhány hasonló, ateizmus. A lista alatt: "Pusztítsd a szörnyet!" Ja, ez Pécsett. Wow. Egészen érdekes érzés, hogy otthon vannak olyanok, akik szerint akár én is elpusztítandó vagyok (mert ateista vagyok), és ezzel a gondolatukkal teleragasztják az utcát. Nyilvánvalóan a keresztényi szeretet jegyében :D

Eszembe jut egy kb. 20 évvel ezelőtti chat egy sráccal, aki többször kifejtette, hogy mélyen hívő, gyakorló katolikus, majd egyszer elmondta, hogy ő gyűlöli a kommunistákat (értsd: baloldal), és hamarosan kitör a polgárháború, és ő az igaz oldal élén, az első sorból dobál majd Molotov-koktélokat a hazaárulókra. Akkor is ugyanez jutott eszembe: nyilván a keresztényi szeretet nevében.

Megjegyzések

  1. És komolyan elhiszik, hogy ez keresztény szemlélet.
    Egyiket se értem, miért bűn, de komolyan, ilyen, hogy ateizmus, feminizmus, tényleg, miért??
    Amúgy most olvastam egy kortárs könyvet, ahol úgy kezdődött a novella, hogy "ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját" - én ezt már régen el is felejtettem, annyira durva plakátokat láttunk az utóbbi néhány évben. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ijesztő, hogy van, aki tényleg azt hiszi, hogy ezt jelenti kereszténynek lenni. Igen, a "nem veheted el a magyarok munkáját" is kemény volt, és tud még durvulni a hangnem, úgy tűnik, bár ez a fent említett plakát nem kormányzati, az tény.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai