Flóra pesti nyaralása

nagyon jól telt, szuperül érezte magát, végig nem sírt sem utánunk, sem más miatt, kivéve egy alkalmat, amikor megütötte magát. Nagyon jól megvolt a szüleimmel és az unokabátyjaival is, akik szintén a szüleimnél nyaraltak. Majdnem egy éve nem látták már egymást az unokatestvérek, úgyhogy nagy lehetett az öröm :) Voltak strandon, állatkertben, a Margitszigeten. Flóra hamar leszögezte, hogy szeretne még menni máskor is. Nem is nagyon vágyott haza, és amikor másodszor mentek strandra, mondtam Tominak, szerintem simán lehet, hogy haza sem jön a gyerek, odaköltözik Nagyihoz és Papához. Azért hazajött, és abból látszott, hogy egy kicsit hiányoztunk neki, hogy bár mindig Nagyi fürdeti, olvas neki mesét, és altatja, amikor itt vannak a szüleim, most mindkét este, amikor még itt voltak, a teljes esti rutint tőlem kérte a kisasszony.


Columbóval és kutyájával ismerkedik a pesti utcán :)

Megjegyzések

  1. Nagyon édeske! Hol van ez a szobor a kutyával? Meg kellene néznem, de nem ismerem annyira a várost.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Most kezdtem volna guglizni a pontos címet, de akkor már megvan :)

      Törlés
  2. Budapest, Falk Miksa u. A Jászai térnél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem így csípőből nem ment volna, csak arra emlékeztem, hogy a Vígszínház és a Jászai között van, így irányban a jobb oldalon :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon... Ezen néhány naponta megdöbbenünk Tomival.

      Törlés
  4. Aztaaa, engem is meglepett, hogy milyen nagy lett! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai