Flóra nyaral

 Most először nélkülünk. Pestre utazott a szüleimmel pár napra. Nagyon várta már, sokat beszélt róla, hogy fog menni, és majd strandol, meg megnézi a Margitszigetet, és kap nyalókát*. Nagyon jól érzi magát, rengeteg a program otthon is, a városban is. Nincs is ideje videótelefonálni esténként :D Mond két mondatot, aztán szalad játszani.

Nagyon örülök, hogy ennyire jól telik az első, tőlünk független nyaralása.

*Gyerekkoromban én is szerettem, de felnőttként nem értem az értelmét, ezért sosem kap a gyerek. A szüleimtől kapott először pár hete, egyből összekötötte velük, és mindig kéri, hogy majd hozzanak neki, ha jönnek :)

Megjegyzések

  1. Milyen aranyos 😁 Mi nem is ismertuk a nyalokat gyerekkoromban, mar majdnem felnottkent kostoltam egyet egy vasaron, hat borzalom, azota se ettem, de sutni sutok mindenfeleket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Erős a gyanúm, hogy én sem a szüleimtől kaptam, hanem a nagypapámtól. Érdekes megfigyelni, hogy azért egy s más másként történik most, hogy nagyszülők, mint amikor engem neveltek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai