Karantén vége

Szerencsére van az a lehetőség, hogy az ember a karantén 10. napján csináltat egy tesztet, és ha az negatív, akkor szabadul, nem kell kivárni a 14 napot. Valamiért engem jobban megviselt ez a bezártság, mint a gyereket, úgyhogy pláne nagyon vártam a pénteket, hogy végre lehessen menni tesztelni. Elsőre lyukra futottunk, mert, mint kiderült, Teststrassén kicsiket nem tesztelnek (a honlapon nem pont ez áll, de mindegy), de aztán felhívtam a hotline-t, és kiderült, hogy gyógyszertárba lehet vinni Flórát, ott megcsinálják a tesztet. Tomi vitte, most is garatból ment a mintavétel (az orrába még sosem nyúltak), és negyed órával később már kaptam is az SMS-t, hogy letölthető a negatív lelet. Ez több dolgot is jelent: hétvégén már mehetünk ide-oda (ma vadasparkban voltunk, holnap megnézzük a Böhmischer Pratert), hétfőn pedig lehet vinni oviba a kisasszonyt. Már nagyon hiányzik neki, sokat emlegeti a gyerekeket és a néniket is, úgyhogy biztosan nagyon fog örülni, amikor hétfőn elindulhat végre.

Azt továbbra sem tudjuk, hogy az óvónőnek voltak-vannak-e tünetei, jól van-e, vagy mi vele a helyzet. Írásban kétszer kérdeztem az igazgatónőt, eddig egyszer sem jött válasz. Majd hétfőn megkérdezem szóban is, aztán legfeljebb azt mondja, nem árulhatja el. Bár ez meglepne, mert azt sem tudjuk, kiről van szó, csak kizárásos alapon kikövetkeztettük, hogy a hét dolgozóból ketten jönnek szóba.

Szóval: karantén vége, hurrá!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai