Ruha és gondoskodás

A szükség nagy úr alapon rendeltem a gyereknek egy hosszú ujjú pólót az Amazonról. Illetve én azt hittem, hármat rendelek, de hát nem, pedig általában menni szokott a szövegértés. A gyerek méretében kértem, abban is hozták, nyilván nagy rá :D De legalább hétfőn nyitnak a boltok vééégre már, jól bevásárolunk, mielőtt megint becsuknák őket másfél-két hónapra.

Ma délután öt körül kidőltem. Olyan álmos voltam, hogy nem bírtam nyitva tartani a szemem. Tomi és Flóra betakart, miután felborultam, aztán kimentek a szobából. Flóra még többször visszajött, megigazította a takarómat, adott puszit, és mondta, hogy jó éjt :) Olyan édes, hogy hihetetlen.

Megjegyzések

  1. Azt gondolom azt adja vissza amit kap :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon kedves vagy :) A takargatást viszont teljesen egyedül találta ki, mert egy pillanatig nem visel el magán semmilyen takarót, úgyhogy időtlen idők óta nem is próbálkoztam már. (Kapott hálózsákot inkább.)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai