Elnézést, aktuálpolitika

Nagyon beindult a könyvpusztító, és ma két perc alatt kétszer nevettem fel hangosan ennek kapcsán. 

Nézzétek csak:

Erre egy kommentelő:
Itt látható GIF-ként, ahogy a kommentben is szerepelt: https://tenor.com/view/harrypotter-umbridge-plotting-ihateveryone-ihateeverything-gif-3844603

A könyvpusztító első fellépésekor nekem is eszembe jutott a drága lélek. A hír alatt kommentár nélkül tökéletes.

Ugyanerre a hírre reagálva egy írónő:

Annyira szeretem, hogy vannak emberek, akik ilyen király humorral tudnak reagálni ilyen hírekre. Nekem is jobb lenne, ha képes lennék erre.

Megjegyzések

  1. Én is pont ezen "röhögtem"(Nem, mert végtelenül szomorú ez az egész.), hogy Dóra milyen jó marketinget csinált a könyveknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bennem az merült fel többször is, vajon mennyire fogják szégyellni őt a gyerekei felnőttként. Remélem, hogy nagyon, bár persze ő neveli őket, szóval ki tudja.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai