Azért

hogy valaki egy ilyen járványt arra használjon, hogy de iure egyeduralkodóvá tegye magát, az annyira mélységesen felháborító és gusztustalan, hogy nincsenek rá szavak.

Az EU-tól nem kell tartani, most mindenki pont leszarja, mi történik politikailag akármelyik tagállamban. Egyébként sem egy gyors reagálású szervezet. Aztán ha a járvány vége után három-négy évvel kivágnak minket a tagállamok közül, az csak külön jó a Kedves Vezetőnek.

Ezúton is köszönöm minden kedves és kedvetlen szavazójuknak, és gratulálok.

Megjegyzések

  1. Én hibásnak érzem magam. Nem mentem el szavzni, amikor kellett volna.
    Ha többet nem írnék, azt jelenti megtaláltak és elvittek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra azért talán MÉG nem vetemednek :D :P

      Én csak simán dühös vagyok, mert szavaztam, de minek.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai