Érdekes lenne tudni, hogy aki a fiát tökös ill. pöcsös, a lányát meg puna ill. punci néven emlegeti, úgy gondolja-e, hogy ez vicces. Én mindig megdöbbenek, amikor találkozom a jelenséggel, mert szerintem megalázó a gyerekre nézve. Nagyon nyomasztó lehet neki, amikor nagy nyilvánosság előtt így beszél róla a szülő.

Megjegyzések

  1. Engem is nagyon zavar, nálunk nem volt soha "divat". Viszont én szülőket csak csecsemokrol, vagy nagyon pici kisgyerekekrol hallottam így beszélni, szóval szerintem maradandó traumát nekik meg nem okoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, általában tényleg kisgyerekekről beszélnek így, de én többször hallottam már 7-8 éves gyerekről is így beszélni szülőt.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai