Bölcsinapló

Ma már nem is mehettem be vele a csoportszobába, az ajtóban el kellett köszönni tőle (ezt amúgy észre sem vette, mert hiába próbálkoztam magamra vonni a figyelmét, azonnal beszippantotta a bölcsihangulat), és már nem ülhettem az öltözőben, hanem kérték, hogy menjek el. Másfél órát volt ott a gyerek, éppen gyurmázott, amikor visszaértem. Nagyon örült nekem, rögtön jött is hozzám, de az öltöztetés eltartott vagy tíz percig (plusz egy nadrág, plusz egy pulcsi, átmeneti kabát, sapka, cipő), mert kétszer is visszarohant a csoportszobához. Nem akart eljönni :D Az óvónő azt mondta, semmi sírás vagy nyöszörgés nem volt, tök jól eljátszott, és az igazgatónő is mosolyogva mondta, hogy nagyon ügyes ez a kislány. Ami még nagyon cuki: mesél a bölcsiben töltött időről. Sokat. A saját nyelvén, de csak úgy dől belőle a szó. Alig várom, hogy értsem is, mit mond, kíváncsi leszek, miket fog mesélni egy-egy nap után. Egyelőre a beszámoló előtt kérdezgetem, reggelizett-e, jól érezte-e magát, sokat játszott-e, ezekre mind igennel felel (eee - jellegzetes hanglejtéssel), majd megkérem, hogy meséljen még. Édes.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai