Amikor az apró vágyak is valóra válnak

Már régóta érdekelt, milyen ez a Westbahn, ami az ÖBB versenytársa, és Linzbe menet ki is próbáltam. Örültem neki, hogy összejött - a Westbahn vonatai is jók, ráadásul emeletesek, ami külön érdekes. Egyetlen bajom az volt, hogy nem volt egyetlen szemetes sem, csak a kalauz járt végig egyszer egy szemeteszsákkal, ami nekem fura. De túl lehet élni, és ha nem gyerekkel utaztam volna, feltehetőleg fel sem tűnt volna, csak azért vettem észre, mert így őrizgetni kellett a banánhéjat. Amíg egyedül utaztam, ritkán termelődött szemetem egy kétórás út alatt.

Szintén régóta érdekelt, merre jár "a buszunk," amikor terelés van. Ez a jelenség elég gyakran előfordul, de mivel nekem általában pont olyan megállónál kellene leszállnom, ami ilyenkor kimarad, kerülőutat szoktam választani. Ma viszont megint pont akkor volt dolgom pont annál a megállónál, amikor nem arra ment a busz, hanem az autópályán került. Gondoltam, most már aztán megnézem, milyen az, amikor ott hasít a bécsi busz. Izgi. Teljesen tömve volt, mozdulni sem lehetett rajta, mert mindenki arra az eseményre igyekezett, ami miatt terelés volt. Most már tudom, hogy így sem jelentősen hosszabb a menetidő, mint normál körülmények között, és még mindig jobban megéri így menni, mint kerülőúton. Valamint az is csak most esett le, mekkora poén, hogy az esemény helyszínének van külön buszmegállója, amelynek a közelében csak akkor nem jár a busz, amikor esemény van, és emberek szeretnének odamenni :D Plusz nagyon furcsa élmény volt ennyi sok rockert/metálost látni egy helyen, wow. Gyalog jöttünk haza onnan Flórával, mert bár az 3/4 óra, úgy útba esik az egyik kedvenc játszóterünk, és egész úton végig hosszú, tömött sorokban érkeztek a további rockerek/metálosok. Kíváncsi lennék, a volt osztályomból hány tinikorában rocker/metálos srác jött el :)

Megjegyzések

  1. Nekem pont ez a véleményem. Aranyos, jól nevelt cuki lányod van <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen <3 Jó természet szerencsére, és fogékony a terelgetésre.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai