Hiszti ellen hideg víz

Mindig acsarkodás lesz abból az anyukák között, ha előkerül a téma, szabad-e vízzel nyakon önteni egy hisztiző gyereket. Én úgy vagyok vele, hogy velem nem csinálták, én is inkább kihagynám. Mégis betekintést nyertem abba, mennyire hatásos. És teljesen.

Már nem tudom, miért toporzékolt Flóra, bár általában azért szokott, ha nem elég gyorsan érkezik a falat, és ekkor is épp etettem, szóval valószínűleg megint túl lassú voltam. Nekiállt vörös fejjel üvölteni, úgyhogy akartam adni neki egy kis vizet inni, mert az gyakran segít a leállásban. De ő ki akarta venni a kezemből a poharat,  hogy egyedül iszik, persze hiszti közben, széles mozdulatokkal. Mondtam neki, én itatom, mert ha ilyen durván veszi el a poharat, leönti magát. Csak ordított tovább, végül kitépte a kezemből. Jól arcon löttyintette magát, sőt a feje búbja is vizes lett. A hisztit mintha elvágták volna, abban a pillanatban tökéletesen lenyugodott a gyerek.

A módszer tehát hatásos, de azért örülök, hogy ő próbálta ki saját magán.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai