Gyerekszáj

Az 1-es villamoson utaztunk Kelenföld felé anyuval és Flórával, akkor hallottam a beszélgetést nagypapa és unokája között.

Kislány: Tudod, mikor utaztam utoljára vonaton? Akkor, amikor a Flórához mentem.
Nagypapa: Hol is lakik a Flóra? Érden?
Kislány: Nem, hanem ööö... ööö... ott, ahol... az aaaa... nem jut most eszembe a neve. Valami boltban.
Nagypapa: Boltban biztosan nem lakik.
Kislány: Igen, de ahhoz van köze. Izé... ööö... Mindegy, hagyjuk ezeket a neveket!

Nagyon mosolyogtam. Megfejtés: Martonvásár. Nem mertem beledumálni a beszélgetésükbe, így nem derült ki, igazam van-e, de teljesen biztos vagyok benne, hogy igen, mert a vásárnak köze van a bolthoz, és az érdi vonalon van a település. Mindenesetre nagyon-nagyon aranyos jelenet volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai