A mai napom két kedvenc pillanata

Voltunk boltban, Flóra a hátamon utazott. Kérdeztem, kér-e banánt, erre mondta, hogy "eee!", ami azt jelenti, igen, úgyhogy vettünk egy fürtöt. Itthon letettem a földre a gyereket, mellé meg a szatyrot, mert szereti megnézegetni, miket hoztunk. Bejöttem a szobába, hogy eltegyem a helyére a bankkártyámat, és egy nagyon panaszos sikoltásra szaladtam vissza az előszobába. Kérdeztem, mi történt, aztán láttam, hogy a gyerek fogja a fürt banánt. Kért. Elmosolyodtam, amiből valamiért arra következtetett, hogy nem fogok adni, vagy talán csak nem voltam elég gyors, és ekkor - most jön a lényeg! - átölelte a fürt banánt, hasra feküdt a földön, és úgy zokogott :D Nem tehetek róla, nagyon röhögtem. Meg kell zabálni ezt a lányt, annyira édes. Meg is mondtam neki, hogy ha nem lenne, haladéktalanul ki kéne találni. (Ezt naponta hallja szerintem.) Azért megkérdeztem tőle, volt-e már olyan, hogy nem kapott banánt, amikor külön neki hoztuk, és még kért is, erre abbahagyta a sírást. És kapott banánt.

Ez egy hosszabb pillanat volt: alaposan beleolvasgattam a máltai blogomba (ami egy zárt fb csoport), merthogy ma éppen öt éve érkeztem meg oda először. (Mármint ez nem anglicizmus jelen esetben, hanem tényleg kétszer költöztem ki.) Olyan jó érzés volt olvasni a sztorikat, nézegetni a képeket :) Nagyon szerettem ott lenni. Ééés idén ott nyaralunk! Úgy várom már!



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai