Az abszolút pancser

A fürdőszobában nem egyszerű, ha beszabadul a gyerek, mert rögtön mászik a zuhanyzóba, amit nem szeretek, mert veszélyes. Nem csoda, ha az ilyen közjáték kicsit összezavar.

Bementem, hogy betegyek egy adagot mosni. Flóra segített becsukni a mosószertartót, majd indult a zuhanyzóba. Nekem kicsit mosószeres lett a kezem, a másik meg koszos, nem értem, mitől. Kikaptam a gyereket a zuhanyzóból, majd megvakartam a szememet. A mosószeres kezemmel. Amikor érzékeltem, hogy durván csíp, gyorsan kiöblítettem, majd megdörzsöltem a másik kezemmel, így belemasszíroztam némi koszt. Percekig tartott, mire az összes apró izét kihalásztam a szememből. Szerencsére nem lett baj, és a szemcsepp hamar orvosolta az ijesztő pirosságot.

Paaan-cseeer! Pa-ha-haaan-cseer!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai