Tomi születésnapjára

Reggel húsvétoztunk, kora este szülinapoztunk. Húsvét örömére megsütöttem életem első olyan bejglijét, aminek a tésztája és a tölteléke is teljesen jó. Kicsit lyukas, de sebaj.

Flórával kaptuk ezeket :) Tomiét máshová rejtette a nyúl.

A teljes dekort anyu készítette. Az alátétet néhány éve, a kosárkákat, a bárányt és a tyúkot idén. Majd erről még lesz szó, mert csinált mást is.

Lett túrótorta is, ezen kívül rántott sajt franciasalátával - a mi családunkban mindig az ünnepelt kérhet menüt, és ahogy én mindig ananászos csirkemellet kérek, úgy Tomi ezt szokta.

A tortaformám nem kapcsos, így esélytelen volt kivenni belőle a tészta nélküli túrótortát. Viszont így is finom volt.

Apró szépséghiba, hogy mindhárman betegek vagyunk. Már megint. Halál unalmas. Most a kórházban fázott meg Flóra, mert valaki kinyitotta éjszakára az ablakot, és csak reggel vettem észre. Eddig köhögött, tüsszögött, folyt az orra, rossz volt a kedve, mi meg próbáltunk segíteni neki, és sajnáltuk. Mára elkaptuk tőle. Azért az röhejes, hogy egész télen semmi baja nem volt ennek a kislánynak, de mióta itt a tavasz, kb. egy hónapja, egyik héten beteg, másik héten csak náthás, mi meg mindig elkapjuk. Szerintem a fogzás miatt dől ki ilyen könnyen, de hogy mi miért, arról fogalmam sincs. Mindenesetre nagyon várjuk a végét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai