Sorozatok

A mi kis falunk
Ahogy sejtettem, csak az első részt éreztem depresszívnek, a többi már vicces, bele is lendültünk, a második évad végén járunk, és eddig három van összesen. Szerintem hullámzó a színvonal, vannak zseniális és erőltetett részek is, pl. a szerencsejátékos óriási volt, de a strandos kicsit kínos. Kedvenc szereplőm nincs, mindenkit bírok, mindenkit más miatt. A polgármester elképesztő egy alak, egészen mesteri szinten űzi a simliskedést. Azt beszéltük Tomival, hogy igazából két értelmes ember lakik a faluban, a pap meg az apja, és ezzel slussz. Meg hogy nem szívesen laknánk Pajkaszegen, és nemcsak azért, mert túl kicsi, hanem azért sem, mert nagyon nehéz lehet tolerálni ezt a mértékű sötétséget.

Terápia (spoiler alert!)
Néhány hete a végére értünk. Nagyon sajnálom, hogy nem lesz több évad, nagyon megérdemelné a sorozat, és kíváncsi lennék, hogyan alakul András élete a továbbiakban. Mácsait eddig is szerettem, most még jobban. Ezt a sorozatot mindenkinek megmutatnám, nem érdemes kihagyni. Innentől jön a spoiler. Érdekes, különböző emberek mennyire különbözően élnek meg dolgokat. Egy cikkben azt olvastam, nagyon pozitív a sorozat lezárása, rengeteg új lehetőség nyílt András előtt, csak győzzön választani, biztos, hogy minden rendben lesz vele. Ehhez képest engem az utolsó rész eléggé lenyomott, és az utolsó képnél arra gondoltam, annyira reménytelen és kilátástalan a helyzete, nehogy a végén a Dunának menjen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai