Young Sheldon

Nagyon szeretem a The Big Bang Theoryt, még mindig nézem, pedig így a 11. évadra kicsit azt érezni rajta, hogy kezd kifulladni. Mindenesetre most néztem végig másodszor az egészet*. Megörültem, amikor olvastam, hogy indítanak egy spinoffot Sheldon gyerekkoráról, de kicsit féltem, hogy elszúrják, és csalódás lesz. A napokban belenéztem, és nagyon kellemesen csalódtam. Szuper a szereplőválogatás, nagyon eltalálták Sheldon, az anyja és Missy karakterét is, tök olyanok, mint az eredeti sorozatban. Meemaw szintén fenomenális. Nagyon érdekes látni azt is, milyen volt Sheldon apja, aki a TBBT idején már rég nem él.Annyira király, hogy Jim Parsons elvállalta a narrátor szerepét, mással nem lenne ilyen jó. Tetszik, hogy már most (az első öt részben) több olyan eseményt láthattunk, amelyekre a felnőtt Sheldon az eredeti sorozatban már utalt. Az nagyon meglepett, hogy a Young Sheldon nem sitcom, hanem inkább dráma, de azért vannak benne hatalmas poénok. Érdekes, hogy a hangulat miatt állandóan azt hiszem, a '70-es években járunk, és meglepődöm, amikor rájövök, hogy igazából 1989-ben. Meg azon is, hogy Sheldon a jelenben 38 éves, OMG. Kész, beszippantott a sorozat, remélem, kap még pár évadot.

Egy kis ízelítő:



*És csak most tudatosult bennem, hogy még mindig megvan a teljes törzsgárda, az eredeti öt szereplő közül senkit sem írtak ki tizenegy év alatt. Az azért nem semmi.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai