Fülmosás

A jobb fülem az a rentinens, ami nyolc év alatt harmadszor dugult be olyan durván, hogy konkrétan megszűnt a hallásom. Be is jelentkeztem kb. egy hónap után kimosatni, és lelkesen vártam a napot, mert tök jó volt eddig mindkétszer. Ez most biztos hülyén hangzik, de ahogy beáramlik a meleg víz az ember fülébe, majd ki, az nagyon kellemes. Ráadásul az első alkalommal megnyugtatott a doki, hogy nem azért van ez, mert rosszul mosom a fülem, ilyen mélyre nem lehet leérni, és ne is akarjak, mert kárt teszek magamban, ezek után a második alkalommal már kb. wellnessezni mentem.

Hát, itt más a módi. Fognak egy izét, amit a fogorvos arra használ, hogy levegőt fújjon a fogad közé, és ha felsikítasz, akkor lyukas fogat talált, na, és ezzel befújnak a füledbe, ami egyrészt állati hangos, másrészt fáj, plusz instant fejfájás a következménye. Kicsit csalódtam, de legalább megint hallok (amennyire szoktam, höhö). Időpontra mentem, de azért egy órát ültem a váróban, ami kicsit bosszantott, és az asszisztens által elvégzett spontán hallásvizsgálatot sem értettem. Azt meg pláne nem, miért befolyásolt a nő - mindig integetett, amikor hallanom kellett (volna) valamit, hogy nyomjam meg a gombot, amivel jelzem, hogy hallottam. Eh. Na mindegy, lényeg, hogy mindenki kedves volt, megint hallok, és még fülcseppet is kaptam, mert állítólag száraz a hallójáratom. Remélem, nem dugítja el a fülemet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai