Szülinap

Én 16-án lettem 31, Tomi ma 36, és olyan szuper ünnepléseink voltak, hogy csak na. Hosszabban is fogok mesélni, most gyorsan csak megmutatom, mit hímzett nekem anyu 3 hét munkával:


Plusz egy: amikor ügyet inteztunk, az irodában megfogta a gyerek a kezemet, és hazáig el sem engedte :) Ha úgy érezte, el akarom húzni, úgy rászorított, hogy belefehéredtek az ujjacskái.




Megjegyzések

  1. Boldog szuletesnapot kivanok Nektek! Egy napon szulettunk, csak en nem vagyok annyira fiatal mint te :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, és neked is boldog születésnapot :) Eddig csak egy valakit ismertem, akivel osztozunk a szülinapunkon, most már ketten vagytok :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai