Mindig nevetünk

De legalábbis sokszor.

Reggel van, Tomi épphogy felébredt, begyógyult szemmel botorkál a konyhában, próbál kávét főzni. De a telefonján már szól a zene:


A következő kicsit talán TMI lehet, bocsi. Tomi szerint veszélyes, ahogy közlekedem a fürdőszobában, ami kicsit úszik a vízben, amit a rendkívül sekély zuhanytálcának köszönhetünk. (Nem értem, ki gyárt ilyet, és ki veszi meg, tényleg.)
Tomi: Vigyázz! Elcsúszol, és a homlokodig szakad a gátsebed.

Megjegyzések

  1. Oké, biztos, hogy morbid vagyok, de szerintem Tomi vicces :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is! Ez tegnap esti humor, de még ma reggel is hangosan felvihogtam, amikor eszembe jutott.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai