Különleges nap

Tinikoromtól kezdve időről időre eszembe jutott, mi van, ha pont az a nap, amit akkor élek, lesz majd a gyerekem születésnapja. Fogok-e emlékezni rá, hogy azon a napon, csak évekkel korábban, ezen gondolkodtam? És arra, hogy aznap mik történtek velem? És egyébként is milyen furcsa, hogy élem ezt a teljesen átlagos napot, és egyszer majd az év egyik legfontosabbja lesz, piros betűs ünnep.

Nem emlékszem, évekkel korábban gondolkodtam-e pont ezen a napon ezeken a kérdéseken, és így hirtelen nem rémlik semmilyen különleges esemény erről a napról korábbi évekből. De most már tudom, hogy ez lett a kislányunk születésnapja. Itt van, megérkezett, nagyon büszkék vagyunk rá. Még erősödnie kell egy kicsit, de reméljük, ez lehetőség szerint gyorsan sikerül neki.

Megjegyzések

  1. Itt is sok eröt, örömöt, egészséget kívánok a kis családnak! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, tudtam, tudtam! :) Sok szeretettel gratulálok, legyen sok örömötök egymásban! üdv. Eszter

    VálaszTörlés
  3. Itt is Gratulálok Luca. ❤

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse, sok-sok boldogságot! :-) (Ennyire titkoltad, vagy csak én olvasok nagyon figyelmetlenül?)

    VálaszTörlés
  5. De jóóó! Mindenféle örömet és jóságot nektek! :* :)

    Én mostanában tényleg keveset olvasok, és azt is figyelmetlenül.. vagy rejtettél el apró jeleket a bejegyzésekben?

    VálaszTörlés
  6. Minden jót kívánok az egész családnak, Isten éltesse a kisbabát!

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük mindenkinek, drágák vagytok :) Nem írtam róla, mert úgy gondoltuk Tomival, hogy gyereke akkor van az embernek, ha mar megszuletett. Most :)

    VálaszTörlés
  8. Még egyszer gratulálok itt is, sok boldogságot és jó egészséget!

    VálaszTörlés
  9. Nahát, gratulálok a kislanyhoz Luca! Sok erőt, boldogságot, és persze egészséget kívánok mindannyiótoknak! :) �� puszi Tami

    VálaszTörlés
  10. Köszönjük szépen :) Aztán majd azért fogok írni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai